Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Account Manager / Opiekun klienta

Account Manager / Opiekun klienta

YANGO Sp. z o.o., mazowieckie / Opacz - Kolonie koło Warszawy , 2020-12-16

Oferta przeniesiona archiwalna

Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?

YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.

Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety i odżywek.

Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są wydobywane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan

i wegetarian. Posiadamy ponad 160 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.

Tak, w biurze segregujemy też śmieci. Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu.

Rozwój naszego Zespołu jest dla nas N A J W A Ż N I E J S Z Y, bo to nasi Pracownicy budują naszą firmę i dzięki nim jesteśmy tu gdzie jesteśmy.

Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też aktywnych odbiorców poza granicami kraju.

Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!

 

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Account Manager / Opiekun klienta
Miejsce pracy: Opacz - Kolonie koło Warszawy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
  • Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
  • Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
  • Pracę w przyszłościowej branży
  • Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
    U nas nigdy nie zostajesz sam/a
  • Elastyczne godziny pracy, work-life-balance
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
  • Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym

A do tego:

  • Kartę fitness
  • Pyszną kawę
  • Miejsce postojowe
  • Wyjścia integracyjne i szkolenia
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty
  • Pracę w godzinach
    pon-czw 7:30-16:00
    pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Obsługa klientów, utrzymywanie długoterminowych relacji.
  • Realizowanie planów sprzedażowych.
  • Przygotowywanie ofert handlowych.
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacje z klientami.
  • Sporządzanie planów i raportów ze sprzedaży oraz prowadzonych działań.

Jeśli:

  • Jesteś nastawiony na ciągły rozwój swoich kompetycji
  • Czujesz się swobodnie w kontakcie z klientami i posiadasz umiejętności sprzedażowe
  • Umiesz budować pozytywne relacje i wzbudzasz zaufanie
  • Posiadasz zdolności komunikatywne, jesteś otwarty, z silną motywacją i zaangażowaniem do pracy.

Mile widziane:

  • Doświadczenia w sprzedaży do klientów B2B
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Prosimy o załączenie w stopce CV poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez YANGO Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez YANGO Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."