Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Capgemini, lubelskie / Lublin, 2021-01-27

Oferta przeniesiona archiwalna
Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.

    
Jakich kompetencji oczekujemy na start?
  • Biegła znajomość języka francuskiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego 
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami 

 
Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?
  • Obsługiwanie przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 
Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów. Niektóre z nich to:
  •     Incident Manager – jeśli potrafisz szybko podejmować decyzje
  •     Change Manager – jeśli jesteś dobrze zorganizowany i znasz ITILa
  •     Project Manager – jeśli chcesz zarządzać projektami i je rozwijać
  •     Service Integration and Management Consultant – jeśli lubisz współpracę z klientami i potrafisz dostosowywać projekty do ich potrzeb
  •     Junior IT Technician – jeśli chcesz zajmować się strukturą IT

 
Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Osobisty i zawodowy rozwój:
  •     Plan wdrożeniowy dla nowych pracowników i wsparcie kolegów od samego początku
  •     Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care). 
  •     Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera. 

Naszą legendarną atmosferę:
  •     Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne grupy zainteresowań i dostęp do inicjatyw, które pozwalają nam zmieniać świat. Chętnie zaczynamy dzień od wspólnej kawy - nawet jeśli możemy ją wypić tylko wirtualnie! Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

I inne benefity:
  •     Umowę o pracę na czas nieokreślony od samego początku Twojego zatrudnienia.  
  •     Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie i infolinię StayWell.
  •     Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
  •     Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit.
  •     Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe. 
  •     Darmową kawę, mleko, wodę i herbatę. 

 
Kim jesteśmy?

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Zakres świadczonych przez nas usług jest szeroki. Jednym z naszych zespołów jest End User Services będący częścią jednostki biznesowej Cloud Infrastructure Services. W Polskich biurach pracuje nas już 2500, każdego dnia wspierając klientów na całym świecie w rozwiązywaniu różnych problemów technicznych. Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub  odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska) i sprawdź, kiedy organizujemy następne Dyżury Rekrutacyjne. Podczas nich, będziesz mógł porozmawiać z naszymi rekruterami bezpośrednio przez Facebookowy Messenger. 
 

Capgemini Business Services employs over 4,500 specialists in offices located in Krakow and Katowice. Business Services department is providing customers around the world innovative solutions services in 30 different languages in the areas of finance and accounting, banking operations, procurement, business processes supply chain management, market research and analytics, HR processes management, customer care, and marketing services. Currently, the main focus is laid on business process consulting and transformation, especially in the area of financial services, with the application of advanced solutions in the field of intelligent automation.

Cloud Infrastructure Services since the establishment of the very first service center in Krakow in 2004 have achieved great success and grown rapidly. In 2006 another center in Katowice was opened, in 2012 in Opole, and 2019 in Lublin. Today, a team of nearly 2,400 professionals delivers IT services to clients around the world in 20 languages. Cloud Infrastructure Services cover several fields of expertise, including cloud computing, design, creation, testing and implementation of IT solutions, IT project management, IT infrastructure support and transformation services, application management, ITIL service management, multilingual customer service.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN