Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta

Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, wielkopolskie / Poznań, 2024-03-24

Oferta przeniesiona archiwalna
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/0964
OBOWIĄZKI:
Oferowanie wsparcia klienta poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skarg klientów, oferowanie dokładne rozwiązania; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu/ uruchamianiu/ wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi. Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 8 miesięcyUmiejętność: Oferować wsparcie klienta poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadać i rozwiązywać zapytania. Mile widziana znajomość Francuskiego, angielskiegoUmiejętność : Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu