Oferta przeniesiona archiwalna
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer support representative/specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/0964
OBOWIĄZKI:
Oferowanie wsparcia klienta poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i skarg klientów, oferowanie dokładne rozwiązania; Postępowanie zgodnie z wcześniej ustalonymi przepływami pracy i obsługiwanie kwestii specyficznych dla każdego kanału komunikacji; Odpowiadanie na wszystkie zapytania klientów w określonym czasie i skuteczne dotrzymywanie terminów; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji z klientem; Udział w testowaniu/ uruchamianiu/ wdrażaniu nowych produktów roboczych lub narzędzi. Mile widziana znajomość języków: arabskiego, francuskiego, angielskiego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 8 miesięcyUmiejętność: Oferować wsparcie klienta poprzez telefon, e-mail lub chat; Odpowiadać i rozwiązywać zapytania. Mile widziana znajomość Francuskiego, angielskiegoUmiejętność : Przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń lub skarg; Aktualizacja bazy danych ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi każdej interakcji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu