Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Customer Support Specialist with Korean

Customer Support Specialist with Korean

CPL JOBS Sp. z o.o., mazowieckie / , 2020-09-30

Oferta przeniesiona archiwalna
Customer Support Specialist with Korean
Nr ref.: JO-2008-452731

Customer Support Specialist
with Korean

Location: Warsaw 


If you are a person, who:
- Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something;
- Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things;
Likes a modern working environment with a start-up culture;
- Is a team player and likes to work in a dynamically changing environment.
- And your professional profile is relevant to the following skills:
- Good spoken and written English, preferred level B2/C1;
- Native Korean;
- Excellent organizational skills;
- Ability to work effectively under time pressure;
- Communication skills and being success-oriented;
- Experience in the Customer Support area (nice to have);
- Experience of working with ticketing systems (nice to have).


We are looking for a person just like you!


By joining our team you gain:

- Possibility of personal development and gaining experience in an international environment;
- A team of enthusiasts who successfully create a company in the fast growing blockchain industry;
- Great atmosphere and attractive working conditions in a start-up culture;
- Work in the modern office in attractive location in the center of Warsaw
- Private medical care and co-financed sports card;
- Extra integration trips and events;
- Celebration of your birthday;
- Fresh pressed juices;
- Massages in the office;
- English classes at work;
- Parking financed by the employer;
- Flexible working hours (work in 2 shifts).


Challenges for you:
- Current, comprehensive e-mail customer service;
- Customer support regarding the use of products;
- Building good relationships with clients;
- Consulting in the scope of the companys offer;
- Compliance with standards and development of customer service quality;
- Caring for the companys image;

- Updating of data in existing customer accounts.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."