Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- współpraca z aktualnymi Klientami w branży Gastronomicznej w celu intensyfikacji sprzedaży
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz uzgadnianie warunków współpracy, w tym przygotowanie Oferty / Przetargów,
- analiza danych sprzedaży w przydzielonym obszarze, w tym analiza obrotów i całokształtu współpracy z Klientami,
- rozpoznawanie indywidualnych potrzeb Klienta oraz możliwości współpracy lub jej rozwoju.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży FMCG (w tym detal, B2B / przemysł), preferowane doświadczenie na stanowisku Przedstawiciela Handlowego dedykowanego sektorowi Gastronomii
- znajomość Rynku Gastronomicznego oraz asortymentu i specyfiki branży gastronomicznej,
- poparta sukcesami umiejętność praktycznego wykorzystania technik sprzedaży,
- orientacja na wynik oraz determinacja w dążeniu do celu,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętność analizy danych i umiejętności negocjacyjne,
- dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- znajomość obsługi komputera (MS Excel, pakiet MS OFFICE),
- czynne prawo jazdy kat. B.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy (Opel Astra) i inne niezbędne narzędzia do pracy,
- prywatną opiekę medyczną LUX-MED,
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- zniżki pracownicze na zakupy w Selgros C&C i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – DORADCA KLIENTA FOODSERVICE Warszawa