Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Doradca Techniczno - Handlowy

Doradca Techniczno - Handlowy

Timac Agro Polska Sp. z o.o., kujawsko-pomorskie / Grudziądz, 2024-04-16

Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.

 

W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.

 

Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:

Doradca Techniczno - Handlowy
Miejsce pracy: Grudziądz

Teren pracy: 2-3 powiaty

 

Do Twoich zadań należeć będą:
  • Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą;
  • Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań;
  • Profesjonalne doradztwo i wsparcie rolnika w bieżących problemach;
  • Realizowanie planu sprzedaży z zachowaniem wysokich standardów obsługi.
Nasze wymagania: 
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego lub doradcy;
  • Wykształcenie rolnicze lub co najmniej podstawowa wiedza agronomiczna;
  • Zainteresowanie rolnictwem i chęć poszerzania wiedzy;
  • Prawo jazdy kat. B.
Doradcy oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat - pierwszą umowę podpisujemy na 6 miesięcy;
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz co miesiąc prowizję od zrealizowanej sprzedaży, bez górnych limitów;
  • Pracę blisko miejsca zamieszkania, w obrębie 2-3 powiatów;
  • Komputer, telefon i samochód służbowy z pełną swobodą ich wykorzystania;
  • Samochód na własność po 3 latach za realizowanie sprzedaży na określonym poziomie;
  • Pracę wspartą 3-tygodniowym płatnym okresem wdrożeniowym oraz licznymi szkoleniami (cykliczne oraz indywidualnie dopasowywane do pracownika);
  • Bogaty pakiet socjalny m.in. bezpłatna opieka medyczna w Medicover, dopłata do karnetu Multisport Plus, atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego PZU, dopłaty do wypoczynku i rekreacji.