Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Dyrektor Działu Handlowego

Dyrektor Działu Handlowego

LANDTECH Sp. z o.o., mazowieckie / Piastów, 2020-10-14

Oferta przeniesiona archiwalna
OFERTA PRACY
Dyrektor Działu Handlowego
Miejsce pracy: Piastów

Landtech Sp z o.o. to silna i doświadczona firma od lat działająca w branży telekomunikacyjnej. Oferujemy najwyższy standard usług związanych z dostępem do Internetu. Nasza oferta kierowana jest do wymagających odbiorców biznesowych oczekujących szybkich, stabilnych i niezawodnych łączy dostępu do Internetu oraz transmisji danych. Jako niezależny operator posiadamy własną sieć światłowodową na terenie całego kraju oraz profesjonalne łącza radiowe.

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Organizacja Działu Handlowego
  • Stworzenie strategii sprzedaży oraz wypracowanie efektywnych procesów sprzedażowych
  • Budżetowanie, prognozowanie i raportowanie wyników sprzedaży zarówno indywidualnych jak i podległego zespołu
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży, w tym tworzenie indywidualnych planów sprzedażowych, motywowanie i doskonalenie zespołu oraz rozwój struktur sprzedaży
  • Budowanie, utrzymywanie i rozwój stabilnych relacji biznesowych z klientami oraz partnerami
  • Rozwój sprzedaży usług Landtech w Polsce
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań mających na celu rozpoznanie bieżących możliwości rynkowych
  • Prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami oraz partnerami
Oczekujemy od Ciebie:
  • Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata w sprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz min. 3 lata w zarządzaniu zespołami i kanałami sprzedaży
  • Poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów sprzedażowych
  • Praktyczna znajomość technik i narzędzi sprzedaży
  • Umiejętność pracy w dynamiczny środowisku, szybkiego reagowania na zmiany rynkowe oraz pracy pod presją czasu i celów sprzedażowych
  • Rozumienie procesów i potrzeb biznesowych
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i negocjacyjne
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów, proaktywność i zaangażowanie
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie kraju
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na rynku międzynarodowym
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie telekomunikacyjnej
  • Realny wpływ na rozwój spółki i produktu
  • Partnerskie relacje we współpracy z Zarządem i Zespołem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premie
  • Samochód służbowy
  • Rozwinięty system benefitów
  • Elastyczny czas pracy
  • Umowa B2B/ Umowa o pracę
Miejsce Pracy:
  • Piastów, Henryka Siemiradzkiego 25