Ogłoszenie numer: 3737217, z dnia 2020-10-08
Klient portalu Praca.pl
Co nas wyróżnia?
Wszystkie produkty CRUELTY FREE - nietestowane na zwierzętach
Certyfikowane Organiczne Składniki
Wegańska linia do pielęgnacji włosów
100% bez amoniaku oraz 100% pokrycia siwych włosów
Opakowania nadające się do przetworzenia oraz zrównoważona produkcja
Zdobywca nagrody Eluxe Magazine – Sustainable Luxury Award w 2017 roku oraz w 2016 zwycięzca Cosmopolitan Best Natural Hair Colour
Dystrybutor światowej marki profesjonalnych farb oraz zaplecza fryzjerskiego
Miejsce pracy: podkarpackie
Opis stanowiska
Jesteśmy duńską marką obecną już na ponad 20 rynkach, na 5 kontynentach. Jako marka, wiemy, jak ważne jest, aby produkty używane przez fryzjerów i stylistów były zgodne z naturą, produkowane w sposób odpowiedzialny, a jednocześnie wysokiej jakości. Udowadniamy, że mniej chemii zawartej w profesjonalnych produktach do włosów daje lepsze rezultaty.
Wymagania
Wraz z inwestycją zapewniamy
- Pierwsze zamówienie wynoszące wartość inwestycji
- Materiały marketingowe
- Edukacje w zakresie produktów, aby kształcić salony, do których sprzedawane będą produkty.
- Dużą pomoc, jeśli chodzi o marketing, zwłaszcza marketing online, patrz poniżej.
Oferujemy
„Jesteśmy dumni z wyjątkowego marketingu, który tworzymy. Jesteśmy w czołówce marketingu cyfrowego. Posiadamy dział marketingu zlokalizowany w Aarhus w Danii, gdzie produkujemy filmy, zdjęcia i treści online, które wciąż zachwycają naszych obserwujących na całym świecie.
Zawsze jesteśmy w czołówce, jeśli chodzi o najnowsze strategie marketingowe generujące sprzedaż. Naszą stronę codziennie odwiedzają tysiące wyjątkowych osób poszukujących marki takiej jak nasza. Pracujemy, aby dostarczyć dokładnie to, czego szukają ludzie. Na stronie internetowej i kanałach mediów społecznościowych tworzymy profesjonalne leady, które pomogą dystrybutorom zwiększyć sprzedaż. Potencjalni klienci są wykwalifikowani, a poprzez dialog między naszym biurem marketingowym w Danii a dystrybutorami na całym świecie, łączymy swoje siły i codziennie uczymy się lepiej docierać do potencjalnych klientów ”