Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  E-commerce Manager – Sklep Internetowy

E-commerce Manager – Sklep Internetowy

Jobfinder Ewelina Hordyniec, mazowieckie / Warszawa, 2020-11-10

Oferta przeniesiona archiwalna

Nasz Klient to prężnie rozwijającą się sieć apteczna, rozpoznawalna na rynku, z wieloletnią tradycją i wysokimi standardami obsługi Klienta. Do swojego zespołu w Warszawie, poszukuje eksperta na stanowisko:

E-commerce Manager – Sklep Internetowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ECM - 20

Opis stanowiska:

Szukamy osoby doskonale rozumiejącej świat e-commerce, która potrafi zintensyfikować działania mające na celu wsparcie sprzedaży i zapewnienie wzrostu współczynnika konwersji.

 

Zadania:

  • Planowanie  strategii sprzedaży produktów poprzez własny sklep internetowy o SKU 1’200.
  • Współpraca z zespołem e-commerce, marketingu, product ownerów i ux, aby regularnie dostarczać nowe doświadczenia i funkcjonalności.
  • Planowanie strategii wizerunku i komunikacji firmy w Internecie i wspierającej sprzedaż produktów.
  • Tworzenie strategii Marketing automation.
  • Nadzorowanie rozbudowy sklepu internetowego.
  • Tworzenie i egzekucja lejka sprzedażowego.
  • Zarządzanie kampaniami SEM.
  • Rozwijanie i koordynowanie działań SEO w sklepie internetowym przy współudziale partnerów zewnętrznych.
  • Stała optymalizacja sklepu pod kątem UX i UI i rozwój platformy z uwzględnieniem content marketingu.
  • Planowanie kampanii komunikacyjnych i sprzedażowych w Social Media.
  • Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań.
  • Monitorowanie i ciągła analiza kluczowych wskaźników COV i AOV, wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w działania rozwojowe.
  • Tworzenie hipotez i testowanie rozwiązań (testy AB), które mile zaskoczą użytkowników.
  • Ścisła współpraca z Zarządem Firmy.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem Internetowym z produktami aptecznymi, suplementami, kosmetykami, etc.
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku (preferowane w pracy z klientem B2C) min. 2 lata.
  • Zainteresowanie trendami w świecie e-Commerce, digital marketingu i nowych technologii.
  • Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.
  • Praktycznej znajomości specyfiki i trendów handlu online/omnichannel.
  • Umiejętności wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce.
  • Znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi Google Analytics, Google AdWords, mechanizmów SEO/SEM oraz mediów społecznościowych.
  • Kreatywności w szukaniu nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż produktów.
  • Otwarta postawa ukierunkowana na rozwiązywanie problemów i proaktywne proponowanie rozwiązań.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet medyczny,
  • kartę Multi Sport,
  • miłą i wspierająca atmosferę w miejscu pracy,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.