Oferta przeniesiona archiwalna
Zakład produkcyjny Dijo to prężnie rozwijająca się dolnośląska firma branży spożywczej o międzynarodowym zasięgu, lider w produkcji tortilli w Europie Centralnej i Wschodniej oraz laureat nagrody Forbes. W związku z rozwojem swojej działalności poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Key Account Manager (j. angielski + francuski)
Miejsce pracy: Wrocław (Zabrodzie)
Czy wiesz, że:
- zatrudniamy blisko 540 świetnie wykwalifikowanych fachowców, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania
- rocznie produkujemy do 45 tys. ton wyrobów i nadal się rozwijamy
- poza lokalnym rynkiem polskim nasze produkty znajdziesz również m.in. w: Rosji, Niemczech, Francji, Czechach, Turcji, Anglii, czy Szwajcarii
Nasze wyzwania dla Ciebie:
- efektywna realizacja celów sprzedaży dla wybranych klientów kluczowych
- określanie rocznych i miesięcznych celów sprzedaży oraz prognoz dla kategorii produktów i kluczowych klientów
- rozwój aktualnych klientów – tj. prezentacja nowych produktów i wsparcie dla managera w prowadzeniu projektów z klientem kluczowym - w tym również prowadzenie własnych projektów sprzedażowych
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
- prowadzenie procesu sprzedażowego, negocjacje cen, terminów i warunków dostaw z klientami
- dopasowywanie oferty handlowej do potrzeb kluczowych klientów
- uzupełnianie i nadzór nad dokumentacją niezbędną dla klienta tzn. specyfikacje, dane przetargowe, listingi produktowe, itp.
- wspieranie klientów w sprzedaży poprzez dzielenie się know-how dla wzmocnienia obsługi ich potencjalnych odbiorców/ konsumentów (sesje NPD)
- stały monitoring rynku i rozpoznawanie jego możliwości
Dołącz do nas, jeżeli:
- masz ok. 2-letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym - mile widziane doświadczenie w branży spożywczej/FMCG lub pokrewnej w firmie produkcyjnej
- bardzo dobrze znasz język angielski oraz niemiecki lub rosyjski w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
- Twoim atutem jest wysoka kultura osobista, skuteczność w działaniu, elastyczność, nastawienie na potrzeby klientów i realizację celów
- z łatwością potrafisz nawiązywać nowe kontakty, budować i utrzymywać długofalowe relacje biznesowe
- potrafisz szybko odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
- posiadasz rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne, a także umiesz prowadzić prezentacje dla klientów
- praktycznie poruszasz się w narzędziach MS Office (w szczególności Excel, PP)
- dysponujesz czynnym prawem jazdy kat. B, a częste podróże służbowe nie są dla Ciebie żadną przeszkodą
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- atrakcyjne premie kwartalne uzależnione od osiąganych wyników
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed
- dofinansowanie do karty MultiSport
- ubezpieczenie grupowe Open Life
- dodatkowe premie za polecenie pracowników
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- niezbędne narzędzia pracy