Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Key Account Manager / Specjalista ds. sprzedaży

Key Account Manager / Specjalista ds. sprzedaży

Europapier Polska Sp. z o.o., świętokrzyskie / , 2024-02-26

Oferta przeniesiona archiwalna
Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest  WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.
W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.
 
W związku z DYNAMICZNYM WZROSTEM SPRZEDAŻY I PLANOWANYMI INWESTYCJAMI W RAMACH DŁUGOFALOWEJ STRATEGII ROZWOJU SEGMENTU 
VISCOM
poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko
Key Account Manager / Specjalista ds. sprzedaży
(w zależności od doświadczenia i poziomu kompetencji)
Miejsce pracy: świętokrzyskie
Twój zakres obowiązków
  • skuteczne i profesjonalne zarządzanie powierzonym portfelem Klientów oraz zdobywanie nowych Klientów w podległym regionie
  • realizacja planów sprzedaży, w tym przygotowywanie ofert i kompleksowych rozwiązań dla Klientów
  • rozwijanie RENTOWNEJ sprzedaży oraz nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych na powierzonym rynku
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • bieżące monitorowanie i analiza rynku, poszukiwanie szans rozwoju produktu i biznesu
Nasze wymagania:
  • min. kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w segmencie VISCOM lub branży pokrewnej (doświadczenie w segmencie VISCOM będzie dodatkowym atutem)
  • inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • wysoka orientacja na realizację celów biznesowych
  • proaktywne podejście do realizacji zadań i determinacja w ich realizacji
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • chęci nauki i rozwoju umiejętności zawodowych
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
Oferujemy:
  • umowę o pracę lub B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
  • możliwość rozwoju zawodowego W POLSCE I ZAGRANICĄ
  • wdrożenie na stanowisko wraz z pakietem niezbędnych szkoleń
  • nowoczesne narzędzia do realizacji zadań: laptop, telefon komórkowy, 
  • samochód służbowy DO UŻYTKU PRYWATNEGO
  • prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, Bony świąteczne, dostęp do platformy e-tutor dla Pracownika i członka rodziny/partnera
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.