Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Key Account Manager

Key Account Manager

Fortemix s.r.o., mazowieckie / , 2020-11-03

Oferta przeniesiona archiwalna
  • Jesteśmy czeską firmą rodzinną z ponad 25-letnią tradycją
  • Projektujemy i produkujemy systemy posadzek przemysłowych FORTEMIX, podłóg PVC FORTELOCK i pokryć dachowych EKOTERNIT
  • Sprzedajemy do 24 krajów, eksportujemy również na inne kontynenty
  • Naszym celem jest zadowolony klient, dlatego oprócz standardowych produktów przygotowujemy również specjalistyczne rozwiązania
  • Inspirujemy klientów innowacjami technicznymi, zapewniamy konsultacje i doradztwo
  • Kładziemy nacisk na ekologię, bezinteresownie wspieramy wiele organizacji
  • Rośniemy nie tylko pod względem liczby klientów, ale także liczby pracowników. Dlatego szukamy nowego kolegi / koleżanki na stanowisko Key Account Manager dla regionu Polski
Key Account Manager
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Nr ref.: 02
Zadania:
  • Zarządzanie współpracą z dystrybutorami, firmami wdrożeniowymi i większymi klientami w ramach powierzonego portfela klientów w celu pogłębienia dalszej współpracy
  • Aktywne poszukiwanie innych potencjalnych partnerów
  • Budowanie portfela kluczowych klientów w segmencie MSP
  • Koordynacja działań z szefem marketingu, dyrektorem sprzedaży i doradcą centrum obsługi klienta
  • Komunikacja z wewnętrznymi działami firmy
  • Regularne raportowanie
  • Koordynacja wsparcia marketingowego partnerów
  • Analiza rynku z punktu widzenia klientów i konkurencji we współpracy z szefem marketingu
  • Poszukiwanie możliwości prezentacji, poszerzanie świadomości marki
Wymagania:
  • Preferowana lokalizacja północna Polska, wschodnia Polska
  • Znajomość języka czeskiego lub angielskiego
  • Doświadczenia poparte sukcesami w sprzedaży materiałów budowlanych (preferowane, posadzki przemysłowe)
  • Znajomość rynku sprzedaży materiałów budowlanych w tym sprzedaży inwestycyjnej
  • Osoba zorientowana na wyniki z determinacją do odniesienia sukcesu
  • Pewna siebie, niezależna osoba z umiejętnością motywowania się do tworzenia nowych możliwości biznesowych
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne
  • Intuicja biznesowa wspomagająca zrozumieć i przedstawić rozwiązania dla klientów
  • Skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Chęć rozwoju i uczenia się nowych rzeczy
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Gracz zespołowy dzielący wspólne wartości z innymi
  • Otwartość na wkład w budowanie grupy zgodnie z wartościami, strategią i polityką firmy
  • Znajomość komputera - poziom średni i wyższy - w programach Outlook, Word, Excel i PowerPoint
  • Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na podległym terenie
  • Umowa na podstawie kontraktu B2B
Oferujemy:
  • Interesujące wynagrodzenie finansowe
  • Kierownictwo, które nasłuchuje i szuka wspólnych rozwiązań
  • Wsparcie podczas konsultacji w razie potrzeby
  • Wspieranie rozwoju osobowego nie tylko poprzez szkolenia wg własnego wyboru
  • Imprezy firmowe (wydarzenia kulturalne, dzień otwartych drzwi, wieczorek wigilijny itp.)
  • Inne benefity za obopólną zgodą
  • Inne świadczenia zgodnie z porozumieniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.