Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Key Account Manager

Key Account Manager

CENTECH Sp. z o.o., kujawsko-pomorskie / , 2020-11-13

Oferta przeniesiona archiwalna

Firma CENTECH Sp. z o.o. jest jednym z największych dystrybutorów elektronarzędzi w Polsce.

 

Od lat zajmujemy się zaopatrzeniem Klientów z branży przemysłowej, budowlanej i energetycznej.

 

Doradzamy i wspólnie z naszymi Klientami realizujemy rożnego rodzaju projekty.

 

W związku z zaplanowanym dynamicznym rozwojem i przenosinami do nowoczesnego obiektu poszukujemy pracowników na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Województwo Pomorskie i Województwo Kujawsko - Pomorskie
 
Główne zadania:
  • utrzymywanie i rozwój relacji z klientami na powierzonym obszarze,
  • aktywna promocja kanału dystrybucji e-commerce,
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie działań wspierających sprzedaż poprzez kanał e-commerce,
  • realizowanie profesjonalnego doradztwa na rzecz klientów,
  • prezentacja platformy e-commerce CenTech na poziomach właścicielskim, dyrektorskim i zarządu firm,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
  • raportowanie wyników pracy,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie,
  • dbanie o dobre imię i wizerunek firmy.
Wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • predyspozycje doradcze, osobowość handlowca,
  • nastawienie na wynik i umiejętność realizacji celów,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo wysokie umiejętności interpersonalne,
  • znakomita umiejętność docierania do osób decyzyjnych na poziomach właścicielskim, dyrektorskim i zarządu firm.
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • odporność na stres,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się i stabilnie funkcjonującej organizacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia umiejętności,
  • motywacyjny system wynagrodzeń bez górnej granicy zarobków,
  • możliwość korzystania z innowacyjnego narzędzia sprzedażowego i kanału dystrybucji niedostępnych dla konkurencji,
  • współpracę z klientem w oparciu o produkty z grupy Premium,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, komputer, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • terminową wypłatę wynagrodzenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.