Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik ds. E-Merchandising

Kierownik ds. E-Merchandising

INTERSPORT Polska S.A., małopolskie / Cholerzyn, 2020-10-26

Oferta przeniesiona archiwalna

 

INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia sią nią z innymi.

Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!


OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU E-COMMERCE POSZUKUJEMY

Kierownik ds. E-Merchandising
Miejsce pracy: Cholerzyn
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze etatu.
  • Stabilność zatrudnienia.
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
  • Rozwój w ramach prowadzonych projektów.
  • Dynamiczne i przyjazne środowisko pracy.
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego).
Twoje zadania:
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu e-commerce.
  • Zarządzanie katalogiem produktów, tworzenie listingów, filtrów produktowych.
  • Zarządzanie ofertą oraz sprzedażą w zewnętrznych kanałach sprzedaży (marketplace).
  • Współpraca, koordynacja i realizacja umów z dostawcami i producentami w modelu dropshipping.
  • Dbanie o atrakcyjny i spójny wygląd oferty w sklepie internetowym.
  • Planowanie, kreowanie oraz wdrażanie działań w zakresie promocji w serwisie e-commerce dla szerokiego asortymentu produktów.
  • Zarządzanie informacją produktową i całością treści na platformie.
  • Współpraca z działem marketingu w zakresie kreacji i treści do e-commerce oraz ich właściwa prezentacja na platformie.
  • Zarządzanie kalendarzem promocji w zakresie całego asortymentu, przygotowywanie ofert, specjalnych promocji, hitów sprzedaży.
  • Monitorowanie trendów, rynku, analiza oraz rekomendacja nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego.
  • Tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacją prowadzonych działań.
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu optymalizacji i zwiększania sprzedaży.
Nasze oczekiwania:
  • Praktyczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3lata) – warunek konieczny.
  • Doświadczenie w wdrażaniu strategii handlowej.
  • Doświadczenie w sprzedaży na popularnych marketplaces.
  • Doświadczenie w sprzedaży online oraz komunikacji z klientem, mile widziana znajomość obszaru zarządzania informacją produktową.
  • Znajomość narzędzi promocyjnych i taktyk marketingowych ONSITE (moduły promocyjne, silniki rekomendacji, funkcje wyszukiwania, strony produktowe).
  • Znajomość GA, Hotjar, innych narzędzi analitycznych.
  • Znajomość zasad E-merchandisingu.
  • Szybkość oraz efektywność w działaniu.
  • Umiejętność zarządzania zespołem oraz organizacji czasu pracy.
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość branży sportowej będzie dodatkowym atutem.