Oferta przeniesiona archiwalna
WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1470
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych
- Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż
w podległym kanale - Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
- Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału
- Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów
- Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży
- Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo
Czego oczekujemy?
- Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych
- Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy
z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy z systemem Nielsen - Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych
- Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań
- Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych
- Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż
w podległym kanale - Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
- Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału
- Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów
- Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży
- Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo
Czego oczekujemy?
- Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG w tym minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych
- Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy
z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy z systemem Nielsen - Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych
- Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań
- Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta