Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik Sprzedaży

Kierownik Sprzedaży

KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW, pomorskie / Malbork, 2020-10-13

Oferta przeniesiona archiwalna
KS SPORT to dynamiczna polska firma, działająca w branży fashion od 2008 roku. W naszej ofercie znajdziesz najwyższej jakości produkty uznanych marek tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, 4F, Asics, New Balance. Nasza sieć sprzedaży to już niemal 60 salonów sklepowych w całej Polsce. Stale się rozwijamy i dlatego poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą wzbogacać swoje doświadczenie zawodowe i budować razem z nami siłę KS SPORT.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Malbork

Branża odzieżowa
Obszar – cała Polska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizacja polityki w zakresie zarządzania sprzedażą w sieci sklepów,
  • zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz podległymi punktami sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych,
  • kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w określonym regionie kraju,
  • odpowiedzialność za ekspansję, nadzór nad otwarciami kolejnych salonów,
  • odpowiedzialność za realizację budżetu i optymalizację kosztów regionu,
  • wizyty kontrolne w podległych punktach sprzedaży,
  • diagnozowanie przyczyn występujących problemów, usprawnianie procesów i podejmowanie działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie regionu,
  • realizacja polityki personalnej w podległym regionie,
  • wprowadzanie usprawnień, zarządzanie zmianą, implementacja nowych pomysłów,
  • motywowanie, szkolenia, wprowadzanie wysokich standardów obsługi klienta,
  • dbanie o ciągły rozwój zespołów oraz osiąganie założonych celów,
  • odpowiedzialność za komunikację i przepływ informacji w regionie,
  • administracja bieżącymi zadaniami i projektami w pionie sprzedaży,
  • organizacja spotkań zespołu; dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy,
  • ścisłą współpraca i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.

Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej (mile widziana branża odzieżowa),
  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kadrą managerską średniego szczebla,
  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna wiedza z zakresu zarzadzania sprzedażą, prawa pracy,
  • doświadczenie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych w dużych zespołach,
  • orientacja biznesowa, zdolności analityczne,
  • osobowość lidera, dojrzałość, inteligencja społeczna,
  • zorganizowanie, gotowość do wyjazdów służbowych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • biegła znajomość obsługi pakietu Office.

Gwarantujemy:

  • pracę w perspektywicznej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • angażujące i ciekawe zadania na stanowisku,
  • wyjątkowe środowisko pracy (atmosfera, zespół pracowników, narzędzia pracy, benefity),
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość kształtowania polityki zarządzania sprzedażą,
  • kompleksowe wdrożenie.
  • Rabaty pracownicze
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Kultura&Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Eventy integracyjne

Branża odzieżowa
Obszar – cała Polska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • realizacja polityki w zakresie zarządzania sprzedażą w sieci sklepów,
  • zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz podległymi punktami sprzedaży poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych,
  • kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w określonym regionie kraju,
  • odpowiedzialność za ekspansję, nadzór nad otwarciami kolejnych salonów,
  • odpowiedzialność za realizację budżetu i optymalizację kosztów regionu,
  • wizyty kontrolne w podległych punktach sprzedaży,
  • diagnozowanie przyczyn występujących problemów, usprawnianie procesów i podejmowanie działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie regionu,
  • realizacja polityki personalnej w podległym regionie,
  • wprowadzanie usprawnień, zarządzanie zmianą, implementacja nowych pomysłów,
  • motywowanie, szkolenia, wprowadzanie wysokich standardów obsługi klienta,
  • dbanie o ciągły rozwój zespołów oraz osiąganie założonych celów,
  • odpowiedzialność za komunikację i przepływ informacji w regionie,
  • administracja bieżącymi zadaniami i projektami w pionie sprzedaży,
  • organizacja spotkań zespołu; dbałość o standardy sieci i wizerunek firmy,
  • ścisłą współpraca i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży.

Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży detalicznej (mile widziana branża odzieżowa),
  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kadrą managerską średniego szczebla,
  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna wiedza z zakresu zarzadzania sprzedażą, prawa pracy,
  • doświadczenie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych w dużych zespołach,
  • orientacja biznesowa, zdolności analityczne,
  • osobowość lidera, dojrzałość, inteligencja społeczna,
  • zorganizowanie, gotowość do wyjazdów służbowych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • biegła znajomość obsługi pakietu Office.

Gwarantujemy:

  • pracę w perspektywicznej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • angażujące i ciekawe zadania na stanowisku,
  • wyjątkowe środowisko pracy (atmosfera, zespół pracowników, narzędzia pracy, benefity),
  • realny wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość kształtowania polityki zarządzania sprzedażą,
  • kompleksowe wdrożenie.
  • Rabaty pracownicze
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Kultura&Sport
  • Ubezpieczenie grupowe PZU
  • Eventy integracyjne