Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Konsultant ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa , 2020-12-05

Oferta przeniesiona archiwalna


 

Jesteśmy Firmą świadczącą usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim do rynkowych oczekiwań i potrzeb.


Konsultant ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię,  motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu :)

 

Jeśli jesteś:


Otwarty/a  na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)


Kluczowe obowiązki:
  • kompleksowa obsługa infolinii firmy kurierskiej – połączenia przychodzące
  • rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, informacje w sprawie statusów przesyłek, przyjmowanie reklamacji
  • dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - wymagane
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
  • motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
  • umowa zlecenie – stawka 22brutto/h
  • praca w godzinach 14:00-04:00 ( elastyczny grafik dopasowany do Ciebie )
  •  szkolenie i praca w formie zdalnej (możliwość pracy na własnym sprzęcie)
  • przyjazna atmosfera
  • wsparcie i rozwój 
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl