Oferta przeniesiona archiwalna
Jesteśmy Firmą świadczącą usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim do rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu :)
Jeśli jesteś:
Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)
Kluczowe obowiązki:
- kompleksowa obsługa infolinii firmy kurierskiej – połączenia przychodzące
- rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, informacje w sprawie statusów przesyłek, przyjmowanie reklamacji
- dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - wymagane
- dobra znajomość obsługi komputera
- umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
- motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- umowa zlecenie – stawka 22brutto/h
- praca w godzinach 14:00-04:00 ( elastyczny grafik dopasowany do Ciebie )
- szkolenie i praca w formie zdalnej (możliwość pracy na własnym sprzęcie)
- przyjazna atmosfera
- wsparcie i rozwój