Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

Konsultant ds. wsparcia i serwisu oprogramowania

Integra Software Sp. z o.o., pomorskie / Słupsk, 2024-02-26

Oferta przeniesiona archiwalna
Realizujemy zaawansowane projekty ERP, eCommerce, systemy flotowe dla takich firm jak Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes.

Szukamy do współpracy młodszego konsultanta, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.
 
 
Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.

Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od prawie 30 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.
 
 
Umiejętności, które powinieneś posiadać:
  • Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku 
    Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
  • Płynność w obsłudze komputerów stacjonarnych, laptopów oraz urządzeń mobilnych
    Sprawnie i z łatwością obsługujesz te urządzenia oraz potrafisz zarządzać ustawieniami systemowymi
  • Zdolności komunikacyjne
    Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem
  • Zorientowanie na szukanie rozwiązań
    Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie
  • Umiejętności pracy zespołowej
    Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
Do Twoich obowiązków należeć będzie: 
  • Obsługa telefoniczna i zdalna zgłoszeń użytkowników
    Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego klientom w zakresie obsługi i serwisu oprogramowania
  • Analiza zgłoszeń i dostarczanie odpowiedzi o rozwiązanym problemie do użytkowników 
    Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania
  • Ewidencjonowanie i raportowanie obsługiwanych zgłoszeń
    Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować
  • Przeprowadzanie podstawowych testów nowych wersji oprogramowania
    Sprawdzasz i analizujesz poprawność działania rozwiązań IT oraz zgłaszasz wykryte problemy
Co możesz u nas osiągnąć?
  • Możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie będącej liderem w branży
    Tworzymy systemy dla tysięcy osób, które każdego dnia używają przez wiele godzin naszego oprogramowania. Masz realny wpływ na poprawne funkcjonowania firm naszych Partnerów

  • Nie tylko „wsparcie techniczne”, ale też inne wyzwania
    Nie lubisz siedzieć tylko przy wsparciu technicznym? Rozumiemy to. Oferujemy i zapewniamy możliwość działania w różnych obszarach, w których będziesz się mógł rozwijać i spełniać.

  • Od pierwszego dnia zostaniesz objęty kompleksowym procesem onboardingu
    Wspólnie będziemy dążyć do tego, abyś poznał naszą firmę, zespół, wdrażane rozwiązania i stał się jak najlepszy w tym co robisz

  • Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT ( m.in. zdalnego wsparcia technicznego, serwisu oprogramowania, testowania ) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.

 

 Co jest mile widziane?
  • Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego
    Twoje dotychczasowe doświadczenie będzie pomocne przy codziennych angażach
  • Podstawowa znajomość w zakresie obsługi programów magazynowo-sprzedażowych
    Jeśli wcześniej korzystałeś z takiego rodzaju programu to takie doświadczenie będzie przydatne
  • Jeśli korzystałeś z branżowego oprogramowania dla firm z branży motoryzacyjnej
    Dodatkowy plus, jeśli znasz systemy z danymi serwisowo-naprawczymi, oprogramowanie diagnostyczne, programy i aplikacje do zarządzania serwisami

  • Zainteresowanie branżą IT i Automotive
    Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach

 

Co możemy Tobie zaoferować?
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Udział w ciekawych projektach
  • Dodatkowe premie dotyczące projektów
  • Premie świąteczne
  • Rozwój zawodowy (profesjonalne szkolenia)
  • Udział w targach branżowych
  • Indywidualne zajęcia dot. nauki języków obcych
  • Wewnętrzne warsztaty podnoszące kwalifikacje
  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta Multi sport, szkoła pływania
  • Karnety do kina i teatru
  • Imprezy integracyjne
  • Lokalizacja firmy blisko centrum
  • Pizza Day, świeże owoce
  • Komfortowe warunki pracy
  • Nowoczesny sprzęt komputerowy

Klikając w przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez CDS Mioduszewski danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@integra.com.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez CDS Mioduszewski przed cofnięciem zgody.