Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

Administration Personnel Services Sp. z o.o., wielkopolskie / Poznań, 2020-11-17

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Poznań

Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet?

Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion.

Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :)

 

Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/ek do obsługi klienta.

 

Jako Konsultant/ka będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupowej platformy internetowej.

 

Współpraca do końca stycznia 2021.

 

Wymagania:
  • Dobra obsługa komputera;
  • Zaangażowanie;
  • Nastawienie pro-klienckie;
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie B1.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe;
  • Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
  • Stawkę 18 PLN brutto/h + prowizja 500 zł/brutto uzależniona od jakości wykonywania zlecenia;
  • Umowę zlecenie (od umowy odprowadzamy składki);
  • Szkolenie oraz świadczenie zlecenia w formie zdalnej;
  • Obsługa klienta w przedziale godzinowym 8-22 od poniedziałku do niedzieli + święta.
  • Poszukujemy osób dostępnych do współpracy na min. 140h w miesiącu, mile widziana dostępność na 168h.
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy.
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne

Interesujesz się modą i często robisz zakupy przez internet?

Teraz możesz zostać wsparciem bardzo znanego sklepu z branży fashion.

Pomożesz klientom w robieniu udanych zakupów i przy okazji zdobędziesz nowe ciekawe doświadczenie :)

 

Firma APS Sp. z o.o., spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/ek do obsługi klienta.

 

Jako Konsultant/ka będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów zakupowej platformy internetowej.

 

Współpraca do końca stycznia 2021.

 

Wymagania:
  • Dobra obsługa komputera;
  • Zaangażowanie;
  • Nastawienie pro-klienckie;
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie B1.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe;
  • Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;
  • Stawkę 18 PLN brutto/h + prowizja 500 zł/brutto uzależniona od jakości wykonywania zlecenia;
  • Umowę zlecenie (od umowy odprowadzamy składki);
  • Szkolenie oraz świadczenie zlecenia w formie zdalnej;
  • Obsługa klienta w przedziale godzinowym 8-22 od poniedziałku do niedzieli + święta.
  • Poszukujemy osób dostępnych do współpracy na min. 140h w miesiącu, mile widziana dostępność na 168h.
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy.
BENEFITY
  • Mentoring
  • Zgrany zespół
  • Prezenty urodzinowe
  • Lokalizacja w centrum
  • Dni tematyczne
Ze względu na ochronę Państwa danych osobowych prosimy o aplikowanie wyłącznie przez formularz.
Formularz zawiera klauzulę informacyjną oraz adekwatną zgodę na przetwarzanie danych w procesie rekrutacyjnym.