Oferta przeniesiona archiwalna
Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
- Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia;
- Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
- Współpracę z pracownikami II linii wsparcia.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość systemu operacyjnego Windows;
- Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych;
- Komunikatywność;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej.
Oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość długoterminowej współpracy;
- Dogodną lokalizację siedziby firmy i bezpłatny parking;
- Możliwość decydowania o formie zatrudnienia (Umowa zlecenie lub Umowa o pracę);
- Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą;
- Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna;
- Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy.