Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Koordynator ds. Kluczowych Klientów

Koordynator ds. Kluczowych Klientów

Bricoman Polska Sp. z o.o., lubelskie / Biała Podlaska, 2020-10-15

Oferta przeniesiona archiwalna
Budujemy
SUPERZESPÓŁ
Dołącz jako:
Koordynator ds. Kluczowych Klientów
Biała Podlaska
Mamy dla Ciebie:
  • Stabilne i bezpieczne warunki
    zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i warsztaty podnoszące kwalifikacje oraz poszerzające wiedzę produktową
  • Benefity pozapłacowe
Twoje zadania:
  • koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności)
  • zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów)
  • utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami Kluczowymi oraz internetowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wyceny transportu i warunków dostaw)
  • bezpośrednia obsługa Klientów Kluczowych w sklepie
  • koordynacja pracy Pracowników na zmianie
Dołącz do nas, jeśli masz:
  • wykształcenie średnie
  • doświadczenia w pracy przy reklamacjach
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientami
  • samodzielność w działaniu i odpowiedzialności
  • bardzo dobrą organizację pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
  • znajomość przepisów dotyczących reklamacji oraz gwarancji
Mamy dla Ciebie:
  • Stabilne i bezpieczne warunki
    zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i warsztaty podnoszące kwalifikacje oraz poszerzające wiedzę produktową
  • Benefity pozapłacowe
Twoje zadania:
  • koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności)
  • zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów)
  • utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami Kluczowymi oraz internetowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wyceny transportu i warunków dostaw)
  • bezpośrednia obsługa Klientów Kluczowych w sklepie
  • koordynacja pracy Pracowników na zmianie
Dołącz do nas, jeśli masz:
  • wykształcenie średnie
  • doświadczenia w pracy przy reklamacjach
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientami
  • samodzielność w działaniu i odpowiedzialności
  • bardzo dobrą organizację pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
  • znajomość przepisów dotyczących reklamacji oraz gwarancji