Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Koordynator ds. Obsługi Rynku Łotewskiego

Koordynator ds. Obsługi Rynku Łotewskiego

eobuwie.pl S.A., lubelskie / Lublin, 2021-01-26

Oferta przeniesiona archiwalna
Koordynator ds. Obsługi Rynku Łotewskiego
Miejsce pracy: Lublin
PRACA ZDALNA
 
Czym będziesz się zajmować?
  • analiza zachowań konsumenckich, śledzenie trendów na danym rynku i przekazywanie informacji zwrotnej do działu Marketingu,
  • współpraca z Działem Marketingu spółki - współudział w tworzeniu i przeprowadzaniu kampanii reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi na rynku łotewskim,
  • współpraca z partnerami biznesowymi na Łotwie (banki, firmy kurierskie etc.),
  • opracowywanie i rozwój procedur i procesów w oparciu o obowiązujące na rynku łotewskim aspekty prawne,
  • tłumaczenie treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej dla rynku łotewskiego (z języka polskiego na łotewski) oraz innych tekstów,
  • obsługa mediów społecznościowych i serwisów opiniotwórczych,
  • budowa, a następnie zarządzanie i koordynowanie prac podległego zespołu pracowniczego (DOK),
  • bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
  • budowanie silnych ambasadorów marki wśród członków zespołu,
  • współuczestniczenie w procesach rekrutacyjnych,
  • monitorowanie i egzekwowanie realizacji wskaźników KPI,
  • wyjaśnianie trudnych, wymagających spraw klienckich,
  • wykonywaniem innych bieżących zadań.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • biegłej znajomości języka łotewskiego (poziom min. C1),
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętności zarządzania zespołem (minimum roczne doświadczenie na stanowisku lidera/ koordynatora),
  • znajomości kultury i obowiązujących trendów na rynku łotewskim,
  • dobrej znajomości obowiązujących zasad ortografii i gramatyki języka łotewskiego,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym (obsługa wielokanałowa: telefon, e-mail, chat),
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • zdolność do podejmowania odpowiedzialnych decyzji,
  • w przypadku pracy poza siedzibą firmy - gotowość do pobytu szkoleniowego w Zielonej Górze przez ok. 15 dni roboczych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.