Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Koordynator ds. Obsługi Rynku Słoweńskiego

Koordynator ds. Obsługi Rynku Słoweńskiego

eobuwie.pl S.A., podkarpackie / Rzeszów, 2020-12-18

Oferta przeniesiona archiwalna
Koordynator ds. Obsługi Rynku Słoweńskiego
Miejsce pracy: Rzeszów
PRACA ZDALNA
 
Czym będziesz się zajmować?
  • analizą zachowań konsumenckich, śledzeniem trendów na danym rynku i przekazywaniem informacji zwrotnej do działu Marketingu,
  • współpracą z Działem Marketingu spółki - współudział w tworzeniu i przeprowadzaniu kampanii reklamowych,
  • współpracą z agencjami reklamowymi i domami mediowymi na rynku słoweńskim,
  • współpracą z partnerami biznesowymi w Słowenii (banki, firmy kurierskie etc.),
  • opracowywaniem i rozwojem procedur i procesów w oparciu o obowiązujące na rynku słoweńskim aspekty prawne,
  • tłumaczeniem treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej dla rynku słoweńskiego (z języka polskiego na słoweński) oraz innych tekstów,
  • obsługą mediów społecznościowych i serwisów opiniotwórczych,
  • budową, a następnie zarządzaniem i koordynowaniem prac podległego zespołu pracowniczego (DOK),
  • bieżącym wsparciem i motywowaniem konsultantów,
  • budowaniem silnych ambasadorów marki wśród członków zespołu,
  • współuczestniczeniem w procesach rekrutacyjnych,
  • monitorowaniem i egzekwowaniem realizacji wskaźników KPI,
  • wyjaśnianiem trudnych, wymagających spraw klienckich,
  • wykonywaniem innych bieżących zadań.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • biegłej znajomości języka słoweńskiego (poziom min. C1),
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętności zarządzania zespołem (minimum roczne doświadczenie na stanowisku lidera/ koordynatora),
  • znajomości kultury i obowiązujących trendów na rynku słoweńskim,
  • dobrej znajomości obowiązujących zasad ortografii i gramatyki języka słoweńskiego,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym (obsługa wielokanałowa: telefon, e-mail, chat),
  • sumienności w wykonywaniu obowiązków,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • zdolności do podejmowania odpowiedzialnych decyzji,
  • opanowania, cierpliwości,
  • w przypadku pracy poza siedzibą firmy - gotowości do pobytu szkoleniowego w Zielonej Górze przez ok. 15 dni roboczych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.