Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Koordynator ds. Wdrożeń (usługi specjalistyczne - cleaning)

Koordynator ds. Wdrożeń (usługi specjalistyczne - cleaning)

Dussmann Polska Sp.z o.o., wielkopolskie / Poznań, wczoraj

Koordynator ds. Wdrożeń
(usługi specjalistyczne - cleaning)
Miejsce pracy: Poznań

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, do swojego Zespołu Utrzymania Czystości poszukuje kandydatów/ek

Koordynator ds. Wdrożeń

(usługi specjalistyczne - cleaning)

 

Poznań

(cała Polska)

 

 Nasza misja

 

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach. Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

 

Cel stanowiska: Usprawnienie procesów wdrażania usługi, kontrola nad regionalnymi działami usług, praca nad ich rozwojem. Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu realizacji celów biznesowych.

 

Oferujemy:
  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie podstawowe, klarowny system premiowy)
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
  • Niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy (telefon, komputer, auto służbowe)
  • Wsparcie przełożonego i współpracowników, świetną atmosferę pracy
  • Dużą samodzielność i decyzyjność oraz realny wpływ na rozwój biznesu w podległym obszarze
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, inne)
Oczekujemy:
  • Doświadczenie w zakresie usługi utrzymania czystości: minimum 2 lata
  • Udokumentowane sukcesy w trakcie trwania ścieżki zawodowej
  • Wiedza na temat technik sprzątania, znajomość prac specjalistycznych takich jak: polimeryzacja, czyszczenie kamienia, betonu
  • Gotowość do wyjazdów, gotowość do okresowego pracowania poza miejscem zamieszkania
  • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
  • Gotowość do pracy na terenie całej Polski
  • Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie-techniczne
  • Odporność na stres, umiejętność realizacja zadań pod presją czasu
Zadania:
  • Odpowiedzialność za wdrożenia i inicjację usługi u nowych klientów
  • Współpraca z klientami sieciowymi (funkcja doradcy merytorycznego, relationship managera, operacyjna w zakresie wdrożeń i realizacji)
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Udział w wizjach lokalnych
  • Nadzór nad regionalnymi działami usług dodatkowych
  • Perspektywa budowy struktury usług specjalistycznych