Oferta przeniesiona archiwalna
Krajowy Kierownik ds. Klientów Kluczowych (KAM)
Miejsce pracy: Warszawa
KW/KKKS/TS/10.2020
Twoje Zadania:
- profesjonalne i skuteczne zarządzanie portfelem kluczowych klientów PrePaid oraz budowanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- planowanie, budżetowanie oraz kontrola realizacji akcji handlowych,
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- bieżące monitorowanie oraz analiza rynku telekomunikacyjnego.
Nasze Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku we współpracy z klientami kluczowymi w branży telekomunikacyjnej lub FMCG,
- wiedza z zakresu technik sprzedaży oraz negocjacyjnych, wysoko rozwinięta orientacja biznesowa,
- umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia w pracy z Klientem,
- umiejętność zarządzania klientami oraz silna orientacja na realizację celów biznesowych.