Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

Medicover sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa, 2020-11-10

Oferta przeniesiona archiwalna

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa

Centrum Medicover Prosta
ul. Prosta 36

Poszukujemy osoby, która ma:
  • przede wszystkim chęć pracy z klientem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • w swoich mocnych stronach asertywność,
  • swobodną komunikację w języku angielskim – coraz częściej pacjentami Medicover są obcokrajowcy.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt,
  • pomoc w korzystaniu z naszych usług,
  • informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover,
  • wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
  • pracujemy w trybie zmianowym 12to godzinnym - oznacza to, że pracujesz średnio 3 dni w tygodniu (8:00 – 20:00),
  • centrum działa również w soboty – będziemy potrzebować Cię ok 2 razy w godzinach 8:00 – 14:00,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze studiami zaocznymi, pasjami i spotkaniami z przyjaciółmi,
  • niedziele i świętazawsze wolne od pracy,
  • możesz korzystać z benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji – jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Pacjentów i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – obecny Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów, który jest Twoim potencjalnym przełożonym również zaczynał pracę na tym stanowisku.