Oferta przeniesiona archiwalna
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
KW/MSWS/EL/0920
Twoje Zadania:
- aktywna obsługa klientów z sektora B2B w oparciu o zawarte umowy
- realizacja zmian na kontach klientów, aktywacja serwisów i usług, realizacja zleceń sprzedażowych
- wsparcie klientów w zakresie zgłaszanych problemów technicznych, konfiguracyjnych i systemowych
- współpraca z innymi działami w związku z otrzymanymi zgłoszeniami
- aktywna obsługa klientów z sektora B2B w oparciu o zawarte umowy
- realizacja zmian na kontach klientów, aktywacja serwisów i usług, realizacja zleceń sprzedażowych
- wsparcie klientów w zakresie zgłaszanych problemów technicznych, konfiguracyjnych i systemowych
- współpraca z innymi działami w związku z otrzymanymi zgłoszeniami
Nasze Oczekiwania:
- dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność ustawiania priorytetów
- znajomość MS Office (Excel, Word )
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z pakietową transmisją danych
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta będzie dodatkowym atutem
- preferowane wykształcenie wyższe (licencjat)
- aktualne poświadczenia dostępu do informacji niejawnych byłyby dodatkowym atutem
Oferujemy:
- dużą samodzielność w realizacji zadań, realny wpływ na końcowe efekty
- pracę na wielu systemach, urozmaicone zadania i ciekawe wyzwania
- dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
- pakiet benefitów, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, oferta pracownicza