Gdański Urząd Pracy
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/3437
OBOWIĄZKI:
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych oraz zamówień klientów w systemie, utrzymywanie dokładnej dokumentacji oraz współpraca z innymi działami w celu osiągnięcia satysfakcji klienta. Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostarczanie informacji oraz obsługa po sprzedażowa. Bieżąca współpraca z innymi komórkami firmy. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej zwrotu. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (w mowie i piśmie), umiejętność jasnego przekazywania informacji oraz empatyczne podejście do klientów. Cierpliwość i umiejętność szybkiego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, nawet w trudnych sytuacjach.Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Znajomość narzędzi komputerowych oraz pakietu Microsoft office. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb. Samodzielność i umiejętności ustalania priorytetów.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 242 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy