Ogłoszenie numer: 3767823, z dnia 2020-10-22
Interoom - to sklep internetowy zapewniający najwyższy poziom obsługi i możliwość wyboru najlepszych produktów w kategorii. Dba przede wszystkim o jakość swoich produktów w ofercie. Współpracuje z wiodącymi i sprawdzonymi producentami z Europy i całego Świata. Sklep oferuje starannie wyselekcjonowane produkty: dywany, dywaniki, maty i inne artykuły wyposażenia wnętrz, panele vinylowe LVT, sztuczną trawę, wykładziny dywanowe, donice, obrzeża i inne artykuły ogrodowe. Dba o pewne i solidne kontrakty, poparte długotrwałymi relacjami biznesowymi.
Co wyróżnia INTEROOM ?
- ponad 20 lat doświadczenia w branży,
- każdego dnia fachowcy z pasją i oddaniem dokonują przemyślanych wyborów, zarówno pod kątem wzornictwa, jak i materiałów do wykonania oferowanych produktów,
- własny magazyn, na bieżąco uzupełniane stoki,
- własne, potężne zaplecze logistyczne,
- współpraca z najlepszymi firmami spedycyjnymi.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego oraz social mediów
Miejsce pracy: mazowieckie / Otwock
Opis stanowiska
- prowadzenie sklepu internetowego,
- prowadzenie bloga/porad, mediów społecznościowych,
- udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na mailowe pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym,
- nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów,
- obsługa sklepu internetowego (dodawanie nowego towaru na panelu sklepu, aktualizacja treści na stronie sklepu – itp.),
- wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu w różnych market placeach,
- wdrażanie kampanii promocyjnych,
- dbanie o wizerunek firmy,
- rozwój sprzedaży w nowych kanałach,
- przygotowywanie i przekazywanie zamówień do realizacji.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w obsłudze komputera – znajomość programów MS Office
- dokładność, sumienność i obowiązkowość,
- samodzielność i wytrwałość w działaniu,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane e-commerce,
- znajomość / doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych.
Oferujemy
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę: pełen etat – praca w godzinach 9:00 – 17:00 pon. – pt.,
- dużą samodzielność działania,
- wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy,
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.