Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego oraz social mediów

Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego oraz social mediów

InterTWF , mazowieckie / Otwock , 2020-10-22

Oferta przeniesiona archiwalna

Ogłoszenie numer: 3767823, z dnia 2020-10-22

Interoom - to sklep internetowy zapewniający najwyższy poziom obsługi i możliwość wyboru najlepszych produktów w kategorii. Dba przede wszystkim o jakość swoich produktów w ofercie. Współpracuje z wiodącymi i sprawdzonymi producentami z Europy i całego Świata. Sklep oferuje starannie wyselekcjonowane produkty: dywany, dywaniki, maty i inne artykuły wyposażenia wnętrz, panele vinylowe LVT, sztuczną trawę, wykładziny dywanowe, donice, obrzeża i inne artykuły ogrodowe. Dba o pewne i solidne kontrakty, poparte długotrwałymi relacjami biznesowymi.

 

Co wyróżnia INTEROOM ?

  • ponad 20 lat doświadczenia w branży,
  • każdego dnia fachowcy z pasją i oddaniem dokonują przemyślanych wyborów, zarówno pod kątem wzornictwa, jak i materiałów do wykonania oferowanych produktów,
  • własny magazyn, na bieżąco uzupełniane stoki,
  • własne, potężne zaplecze logistyczne,
  • współpraca z najlepszymi firmami spedycyjnymi.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego oraz social mediów

Miejsce pracy: mazowieckie / Otwock

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie sklepu internetowego,
  • prowadzenie bloga/porad, mediów społecznościowych,
  • udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na mailowe pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym,
  • nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów,
  • obsługa sklepu internetowego (dodawanie nowego towaru na panelu sklepu, aktualizacja treści na stronie sklepu – itp.),
  • wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu w różnych market placeach,
  • wdrażanie kampanii promocyjnych,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • rozwój sprzedaży w nowych kanałach,
  • przygotowywanie i przekazywanie zamówień do realizacji.

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie w obsłudze komputera – znajomość programów MS Office
  • dokładność, sumienność i obowiązkowość,
  • samodzielność i wytrwałość w działaniu,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane e-commerce,
  • znajomość / doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych.

Oferujemy

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę: pełen etat – praca w godzinach 9:00 – 17:00 pon. – pt.,
  • dużą samodzielność działania,
  • wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy,
  • przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.