Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek

Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek

Grupa Neuca, śląskie / Katowice, 2020-11-05

Oferta przeniesiona archiwalna

Jesteśmy jedną z największych firm w Polsce, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:

Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek
Miejsce pracy: Katowice
Region: śląskie
Numer referencyjny: PWOA/10/2020/K
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • obsługę połączeń przychodzących i wychodzących od i do Klientów (Aptek),
  • udzielanie informacji nt. dostępności i cen leków, a także aktualnych promocji,
  • przyjmowanie zamówień i wsparcie Klientów,
  • współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w zakresie bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta,
  • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
  • pozytywnego usposobienia,
  • wysokiej samodzielności i poczucia odpowiedzialności,
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat lub na pół etatu
    (praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
    - cały etat: 8:00-22:00 + 2-3 dni weekendowe,
    - 1/2 etatu: 17:00-21:00 lub 18:00-22:00 + 1-2 dni weekendowe - zgodnie z grafikiem),
  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • przejrzyste ścieżki kariery,
  • kompleksowy proces wdrożenia do organizacji,
  • udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • pracę u lidera rynkowego zatrudniającego 5000 osób.