Oferta przeniesiona archiwalna
nasza firma istnieje na rynku od 25 lat. Zajmujemy się produkcją kanap i sof.
Pracownik działu logistyki i obsługi klienta
Miejsce pracy: woj. łódzkie
- Rejestrowanie zamówień sprzedaży, uzgadnianie terminów produkcji zamówień,
- Telefoniczna obsługa klienta,
- Organizowanie transportu i dostaw towaru do klientów,
- Sporządzeniu dokumentacji do wysyłek i wystawianie dokumentów handlowych.
- Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Umiejętności pracy w grupie,
- Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego.
- Pracę pełną wyzwań w dobrze prosperującej firmie,
- Korzystny system wynagrodzenia (wynagrodzenie podstawowe + pakiet medyczny + premia roczna),
- Pracę w młodym zespole,
- Niezbędne narzędzia pracy.