Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik działu obsługi klienta (zaopatrzenia i logistyki)

Pracownik działu obsługi klienta (zaopatrzenia i logistyki)

Schnell Polska Sp. z o.o., wielkopolskie / Rogoźno, 2021-02-12

Oferta przeniesiona archiwalna

Ogłoszenie numer: 4152979, z dnia 2021-02-12

Firma Schnell Polska Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko

Pracownik działu obsługi klienta (zaopatrzenia i logistyki)

Miejsce pracy: wielkopolskie / Rogoźno

 

Opis stanowiska

  • Opieka nad klientem niemieckojęzycznym (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zleceń
  • Kontrola nad gospodarką materiałową / zamawianie towaru
  • Logistyka (organizowanie transportów za pomocą platformy TRANS)
  • Negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
  • Inne obowiązki na polecenie przełożonego związane z pracą działu
  • Prowadzenie statystyk w oparciu o posiadane dane

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność
  • Elastyczność
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Zaangażowanie
  • Dyspozycyjność

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.