Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik działu obsługi klienta

Pracownik działu obsługi klienta

Parts Europe GmbH, / Wasserliesch, 2020-11-24

Oferta przeniesiona archiwalna

Przez ostatnie 11 lat wypracowaliśmy sobie markę jako zaufany i wspierający dystrybutorów, hurtowy dostawca części, sprzętu i akcesoriów do sportów motocyklowych. Nasz zespół pracuje za kulisami w 52 krajach w całej Europie, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Budujemy tory wyścigowe, rozwijając innowacje dla sportu, który tak bardzo kochamy.

 

Jako wsparcia naszego Działu Sprzedaży poszukujemy:

Pracownik działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Wasserliesch
TWOJE OBOWIĄZKI W PARTS EUROPE:
  • Pracując w naszej siedzibie w Niemczech, jesteś kompetentnym kontaktem dla naszych klientów, dealerów motocyklowych w Polsce.
  • Wspierasz i doradzasz klientom oraz odpowiadasz na wszystkie pytania pojawiające się w procesie sprzedaży i dostawy.
  • Skupiasz się na konsultacjach z już zarejestrowanymi dealerami, ale także wspierasz zespół sprzedaży w pozyskiwaniu nowych klientów.
  • Do Twoich zadań należy przyjmowanie zamówień przez telefon i e-mail, a także przetwarzanie zamówień w naszym systemie ERP.
TWÓJ PROFIL:
  • Masz już pewne (pierwsze) doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, jesteś otwarty, komunikatywny, przyjazny i masz dobrą orientację na klienta.
  • Jesteś polskim native speakerem oraz masz dobrą znajomość języka angielskiego, która będzie Ci potrzebna do współpracy w naszym międzynarodowym zespole.
  • Masz talent handlowy, lubisz doradzać klientom, ale potrafisz także profesjonalnie obsługiwać niezadowolonych dealerów oraz reklamacje.
  • Wiedza z zakresu techniki motocyklowej, części i akcesoriów. Mile widziane doświadczenie jako mechanik samochodowy lub motocyklowy.
  • Dobra znajomość programów Word, Excel, oraz innych programów MS Office pomoże Ci w realizacji codziennych zadań.
CO MY OFERUJEMY:
  • Międzynarodowy zespół z ponad 290 kolegami z 42 różnych krajów, przyjemna atmosfera pracy w branży sportów motorowych.
  • Elastyczny czas pracy w pełnym i niepełnym wymiarze godzin oraz nowoczesne zaplecze sprzętowe.
  • Wsparcie dla nowych pracowników.
  • Regularne imprezy pracownicze, wycieczki i wycieczki motocyklowe z przewodnikiem.
  • Specjalne wydarzenia sprzedażowe dla pracowników.
  • W firmie zarządzamy zdrowiem poprzez organizację dni zdrowia, badaniami, grupowymi zajęciami sportowymi, składką członkowską do centrum fitness itp