Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Regionalny Kierownik Sprzedaży

Regionalny Kierownik Sprzedaży

CCC S.A., świętokrzyskie / Kielce, 2020-09-25

Oferta przeniesiona archiwalna

Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.

Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Kielce
Co będziesz robić:
  • realizować plany sprzedażowe oraz budżet kosztowy w podległym regionie,
  • zarządzać podległym personelem i koordynować pracę Kierowników sklepów z uwzględnieniem optymalnego poziomu obsługi klienta, standardów VM przy zachowaniu procedur i standardów firmy CCC,
  • współpracować z innymi działami firmy,
  • koordynować działania związane z otwarciami nowych sklepów,
  • motywować zespół do rozwijania kompetencji sprzedażowych i poprawy efektywności pracy,
  • budować przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym poszanowaniu.
Szukamy osób, które:
  • mają wykształcenie wyższe,
  • mają kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managera zarządzającego jednostkami handlowymi,
  • bardzo dobrze znają język angielski,
  • posiadają prawo jazdy kat.’B’,
  • bardzo dobrze znają pakiet MS Office,
  • są sumienne, otwarte na nowe doświadczenia i otoczenie, komunikatywne, potrafią pracować w zespole.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
  • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • programy sportowe: Multisport/ OK System
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
  • innowacyjne miejsce pracy

W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.


Co będziesz robić:
  • realizować plany sprzedażowe oraz budżet kosztowy w podległym regionie,
  • zarządzać podległym personelem i koordynować pracę Kierowników sklepów z uwzględnieniem optymalnego poziomu obsługi klienta, standardów VM przy zachowaniu procedur i standardów firmy CCC,
  • współpracować z innymi działami firmy,
  • koordynować działania związane z otwarciami nowych sklepów,
  • motywować zespół do rozwijania kompetencji sprzedażowych i poprawy efektywności pracy,
  • budować przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym poszanowaniu.
Szukamy osób, które:
  • mają wykształcenie wyższe,
  • mają kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managera zarządzającego jednostkami handlowymi,
  • bardzo dobrze znają język angielski,
  • posiadają prawo jazdy kat.’B’,
  • bardzo dobrze znają pakiet MS Office,
  • są sumienne, otwarte na nowe doświadczenia i otoczenie, komunikatywne, potrafią pracować w zespole.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
  • pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • programy sportowe: Multisport/ OK System
  • możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
  • karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
  • innowacyjne miejsce pracy

W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.