Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Regionalny Kierownik Sprzedaży

Regionalny Kierownik Sprzedaży

ManpowerGroup Sp. z o.o., kujawsko-pomorskie / Toruń, 2021-01-28

Oferta przeniesiona archiwalna

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Toruń | Numer ref.: RKS/037/JWE

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o motywujący system premiowy
  • Podstawowe narzędzia pracy - samochód, telefon służbowy, tablet
  • Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń  (wstępne, produktowe, handlowe)
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji w firmie będącej jednym z liderów w branży technicznej
  • Samodzielność w działaniu
  • Realny wpływ na strategię rozwoju i wizerunku firmy 

Wymagania:

  • Min. 2-3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem przedstawicieli handlowych
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów marki premium z branży technicznej
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
  • Otwartość oraz umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych
  • Mocno rozwinięte kompetencje liderskie
  • Znajomość technik zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania krajowych podróży służbowych

Zadania:

  • Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych na wyznaczonym terenie
  • Nastawienie na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych i marżowych
  • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
  • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • Stałe doskonalenie technik sprzedaży oraz skutecznie motywowanie pracowników
  • Negocjację warunków zawieranych transakcji
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zespołu i Zarządu firmy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy