Oferta przeniesiona archiwalna
IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
Specjalista ds. Jakości i Reklamacji / Starszy Specjalista ds. Jakości i Reklamacji
Lokalizacja: Poznań
Opis stanowiska:
- nadzór nad jakością i bezpieczeństwem oferowanego asortymentu;
- kwalifikacja dostawców;
- audyty dostawców wraz z raportowaniem;
- współpraca z laboratoriami w zakresie analizy produktów;
- aktywny udział w testach sensorycznych produktów;
- monitorowanie i komunikowanie zmian w prawie żywnościowym;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu HACCP;
- kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego (reklamacje od Klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży spożywczej;
- znajomość procesów technologicznych produkcji żywności;
- znajomość systemu ISO 22000;
- wiedza z zakresu prawa żywnościowego;
- znajomość języka angielskiego;
- prawo jazdy.
Oferujemy:
- stabilną pracę w znanej i cenionej Firmie handlowej, będącej europejskim liderem sieci sklepów typu convenience;
- dobre warunki zatrudnienia;
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
- pracę w dynamicznym środowisku pracy, wśród ludzi, którzy lubią to co robią;
- miejsce pracy - centrum Poznania;
- atrakcyjne benefity pozapłacowe.