Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. Jakości i Reklamacji / Starszy Specjalista ds. Jakości i Reklamacji

Specjalista ds. Jakości i Reklamacji / Starszy Specjalista ds. Jakości i Reklamacji

IPK Sp. z.o.o., wielkopolskie / Poznań, 2020-10-12

IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.

Specjalista ds. Jakości i Reklamacji / Starszy Specjalista ds. Jakości i Reklamacji
Lokalizacja: Poznań
Opis stanowiska:
  • nadzór nad jakością i bezpieczeństwem oferowanego asortymentu;
  • kwalifikacja dostawców;
  • audyty dostawców wraz z raportowaniem;
  • współpraca z laboratoriami w zakresie analizy produktów;
  • aktywny udział w testach sensorycznych produktów;
  • monitorowanie i komunikowanie zmian w prawie żywnościowym;
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu HACCP;
  • kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego (reklamacje od Klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego).
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży spożywczej;
  • znajomość procesów technologicznych produkcji żywności;
  • znajomość systemu ISO 22000;
  • wiedza z zakresu prawa żywnościowego;
  • znajomość języka angielskiego;
  • prawo jazdy.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w znanej i cenionej Firmie handlowej, będącej europejskim liderem sieci sklepów typu convenience;
  • dobre warunki zatrudnienia;
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
  • pracę w dynamicznym środowisku pracy, wśród ludzi, którzy lubią to co robią;
  • miejsce pracy - centrum Poznania;
  • atrakcyjne benefity pozapłacowe.