Oferta przeniesiona archiwalna
Chemnovatic jest Firmą chemiczną, która kładzie duży nacisk na wysoką jakość oferowanych produktów. W 2017 roku Firma wdrożyła systemy ISO, HACCP (GMP i GHP), które stanowią potwierdzenie najwyższych standardów i jakości. Przedsiębiorstwo w ciągu zaledwie kilku lat przeszło niezwykłą drogę, stając się wiodącym producentem surowców, dostarczając produkty do ponad 60 krajów na świecie.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania:
- obsługa i realizacja zamówień Klientów
- zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty
- ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej
- obsługa procesu reklamacji
- raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań
- prowadzenie i rozwijanie bazy klientów zgodnie z procedurami firmy (czuwanie nad aktualnością danych)
- utrzymanie relacji klientami (UWAGA: w języku angielskim)
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze (obsługa klienta, obsługa sprzedaży) - minimum 1 rok.
- umiejętność wykorzystania narzędzi typu excel w celu przeprowadzania raportów i analiz
- doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
- mile widziana znajomość innego niż angielski języka obcego
Nasza oferta:
- wynagrodzenie podstawowe wg standardów rynkowych i zasad wewnętrznych firmy
- nowoczesne i wygodne biuro
- prywatna opieka medyczna
- parking dla pracowników
- spotkania integracyjne
- ubezpieczenie na życie
- możliwość skorzystania z kart sportowych
- strefa relaksu
- brak dress codeu
- szkolenia i możliwości rozwoju wraz z dynamicznie rozwijającą się organizacją
- owoce :-)