Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi Klienta

Sunday Polska Sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa, 2020-10-16

Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

Specjalista ds. obsługi Klienta
Główne obowiązki:
  • Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • Znajomości standardów obsługi Klienta
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją
Główne obowiązki:
  • Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • Znajomości standardów obsługi Klienta
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl