Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

DGS Poland Sp. z o.o. , zachodniopomorskie / Mierzyn k. Szczecina, 2021-02-17

Oferta przeniesiona archiwalna
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Mierzyn k. Szczecina

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

 

Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.

 

To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.


  • Prywatna opieka medyczna
  • Domki letniskowe w Danii
  • Bezpłatne autobusy
  • Bilety do kina
  • Imprezy firmowe
  • Parking samochodowy i rowerowy
  • Stołówka firmowa
  • Karta sportowa i siłownia

 

Jaki dział Cię potrzebuje?

 

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

 

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać :)

 

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?
  • opiekę medyczną Medicover;
  • siłownię wewnątrz firmy;
  • program dofinansowania do nauki języków obcych;
  • darmowe napoje w pracy;
  • imprezy integracyjne;
  • darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
  • możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
  • pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.
Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:
 
Obsługa klienta:
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
  • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania,
  • potwierdzanie terminów dostaw,
  • raportowanie,
  • fakturowanie.
 Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:
  • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji,
  • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach,
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.

Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!

 

Zależy nam byś:
  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń,
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej,
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw,
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.
Czego od Ciebie oczekujemy?

 

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.

Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

  • znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy.
  • znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point.
  • pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut.
  • masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem.
  • znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.
Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.