Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. Sprzedaży FTL

Specjalista ds. Sprzedaży FTL

Spedimex Sp. z o.o., pomorskie / Pruszcz Gdański, 2020-10-06

Oferta przeniesiona archiwalna

SPEDIMEX SP. Z O.O. jest polskim, stale rozwijającym się operatorem logistycznym, działającym na terenie Polski i Europy. Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych w zakresie usług magazynowania, dystrybucji, agencji celnej, uzupełnionych o dedykowane rozwiązania branżowe.
Od 1993 roku Spedimex realizuje projekty logistyki kontraktowej. W 2011 roku firma została wyróżniona za największy wzrost pozycji rynkowej, w 2012 roku za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej, a w 2014 zyskała zaszczytny tytuł Solidnego Pracodawcy Dekady. W roku 2017 otrzymała tytuł Pracodawca 2016 roku a w roku 2018 zaszczytny tytuł Laureata w konkursie Pracodawca roku 2017

W związku z dynamicznym rozwojem, zapraszamy do składania aplikacji na stanowisko:


Specjalista ds. Sprzedaży FTL

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

Nr Ref.: SDS/FTL/GD

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
  • prowadzenie działań w zakresie sprzedaży usług transportowych;
  • realizacja zadań i planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową Spółki;
  • pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie kompleksowych usług proponowanych przez Spółkę, w szczególności: usług transportu całopojazdowego krajowego i międzynarodowego;
  • utrzymywanie i rozwój współpracy z dotychczasowymi klientami, budowanie trwałych relacji;
  • proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb Klientów;
  • prowadzenie prezentacji i przygotowywanie ofert dla Klientów;
  • negocjowanie warunków handlowych.
Od kandydata oczekujemy:
  • doświadczenia w sprzedaży i pozyskiwaniu Klientów w produkcie całopojazdowym FTL min. 2 lata – warunek konieczny;
  • dobrej znajomość zakresu usług transportowych;
  • wysokich umiejętności komunikacyjne;
  • zorientowania na osiąganie celów;
  • umiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji;
  • komunikatywnego posługiwania się językiem angielskim;
  • dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, otwartości;
  • Bardzo dobrej umiejętności posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel);
  • prawa jazdy kat. B.
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
  • chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • rozwój zawodowy
  • odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
  • samochód służbowy
  • sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
  • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
  • miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
  • administratorem danych osobowych jest Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Dane kontaktowe: Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, email: rodo@spedimex.pl.
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych: mail: iod@spedimex.pl, adres do korespondencji: Inspektor ochrony danych, Spedimex Sp. z o.o., Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków.
  • dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji.
  • podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora.
  • dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, partnerom handlowym, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe i doradcze, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję.
  • okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  • osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
  • podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.