Oferta przeniesiona archiwalna
W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
W związku z rozwojem naszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta, do naszego biura w Radomiu poszukujemy osobę na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Radom
/ praca zdalna
Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
- Profesjonalne doradztwo, promowanie i produktu przez kanał telefoniczny
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów podczas całego procesu zakupowego
- Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klientów
To właśnie Ciebie szukamy, jeśli:
- Dobrze odnajdujesz się w sprzedaży i czujesz się pewnie w rozmowach telefonicznych z klientami
- Cechujesz się komunikatywnością i pewnością siebie
- Jesteś osobą nastawioną na realizację celu
- Dbasz o wysoką jakość obsługi, przeprowadzając klienta przez cały proces zakupu
- Jesteś dyspozycyjny/a minimum 20 h/tyg
- Masz już pierwsze doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem i w sprzedaży
Oferujemy:
- Atrakcyjną formę wynagrodzenia opartą na stałej podstawie, bonusach i prowizji
- Wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy – komputer osobisty oraz słuchawki
- Po okresie wdrożenia - możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne godziny pracy – to od ciebie zależy ile godzin dziennie chcesz przepracować i w jakich porach dnia
- Miłą atmosferę w kameralnym biurze w centrum Warszawy – nie jesteśmy typowym call center
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- Profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań
- Możliwość współtworzenia standardów obsługi nowego Klienta
- Otwartość firmy na inicjatywę, samodzielność, kreowanie nowych pomysłów
- Szansę na rozwój w kierunku Team Lidera lub Specjalisty ds. Szkoleń