Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

CCPORTER Sp.zo.o., mazowieckie / Radom, 2020-11-07

Oferta przeniesiona archiwalna

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

 

W związku z rozwojem naszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta, do naszego biura w Radomiu poszukujemy osobę na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Radom

/ praca zdalna

 

Do Twoich głównych zadań należeć będzie:

  • Profesjonalne doradztwo, promowanie i  produktu przez kanał telefoniczny
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów podczas całego procesu zakupowego
  • Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klientów

To właśnie Ciebie szukamy, jeśli:

  • Dobrze odnajdujesz się w sprzedaży i czujesz się pewnie w rozmowach telefonicznych z klientami
  • Cechujesz się komunikatywnością i pewnością siebie
  • Jesteś osobą nastawioną na realizację celu
  • Dbasz o wysoką jakość obsługi, przeprowadzając klienta przez cały proces zakupu
  • Jesteś dyspozycyjny/a minimum 20 h/tyg
  • Masz już pierwsze doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem i w sprzedaży

Oferujemy:

  • Atrakcyjną formę wynagrodzenia opartą na stałej podstawie, bonusach i prowizji
  • Wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy – komputer osobisty oraz słuchawki
  • Po okresie wdrożenia - możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne godziny pracy – to od ciebie zależy ile godzin dziennie chcesz przepracować i w jakich porach dnia
  • Miłą atmosferę w kameralnym biurze w centrum Warszawy – nie jesteśmy typowym call center
  • Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
  • Profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań
  • Możliwość współtworzenia standardów obsługi nowego Klienta
  • Otwartość firmy na inicjatywę, samodzielność, kreowanie nowych pomysłów
  • Szansę na rozwój w kierunku Team Lidera lub Specjalisty ds. Szkoleń