Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. Sprzedaży – rynki zagraniczne

Specjalista ds. Sprzedaży – rynki zagraniczne

Optim Human Sp. z o.o., podkarpackie / Rzeszów, 2020-12-04

Oferta przeniesiona archiwalna

OPTIM HUMAN Sp. z o.o


jest firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach: [Rekrutacje, Consulting HR, Interim Employee, Tworzenie procesów HR].

 

OPTIM HUMAN to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarówno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

 

Aktualnie dla jednego z naszych klientów – prężnie rozwijającego się start – up’u edukacyjnego, który stworzył jedyne w swoim rodzaju, innowacyjne narzędzie do prowadzenia biznesu w wirtualnym świecie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży – rynki zagraniczne
Miejsce pracy: Rzeszów


Narzędzie dostarcza symulacji dzięki którym gracze stają się menedżerami wirtualnych firm i konkurują ze sobą nawzajem o klientów wybranej branży lub branży w której się kształcą. Symulacje te dostarczane są do szkół i uczelni w Polsce oraz za granicą. Zostały docenione przez Microsoft oraz Education Alliance Finland.

 

Zakres zadań:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (głównie zdalnie),
  • Opieka nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu z klientem, przez negocjacje po podpisanie kontraktu,
  • Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych,
  • Wsparcie merytoryczne oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z aktywnymi klientami,
  • Rozwój sieci partnerów/dystrybutorów zagranicznych,
  • Wsparcie w przygotowaniu planów działań marketingowych dla rynków zagranicznych,
  • Kreowanie wysokiego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów.
Oczekiwania
  • Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą,
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • Znajomość j. Angielskiego na poziomie C1/C2 – wykorzystywany w kontakcie z klientami, prowadzenie prezentacji,
  • Otwartość oraz chęć prowadzenia prezentacji, w przyszłości szkoleń oraz webinarów,
  • Biegła obsługa komputera (pakiet ms office, znajomość programów np. Pipedrive, trello lub innych programów wspierających planowanie i realizację działań sprzedażowych będzie dodatkowym atutem),
  • Znajomość technik sprzedaży,
  • Orientacja na realizację celów biznesowych,
  • Inicjatywa, samodzielność działania oraz dobra organizacji pracy,
  • Zaangażowanie, kreatywność, motywacja do pracy.
Oferujemy
  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę, B2B),
  • Udział w zagranicznych targach i konferencjach branżowych (kilka razy w roku),
  • Wynagrodzenie dostosowane do Twoich kompetencji (wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Realny wpływ na rozwój biznesu,
  • Udział w ciekawych projektach.