Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. sprzedaży urządzeń

Specjalista ds. sprzedaży urządzeń

Plawia Sp. z o.o., śląskie / Katowice, 2020-10-16

Oferta przeniesiona archiwalna

Ogłoszenie numer: 3768705, z dnia 2020-10-16

PLAWIA Sp. z o.o. to sprawdzony producent wind oraz platform dla niepełnosprawnych. Od 2000 roku specjalizujemy się w sprzedaży i montażu różnego rodzaju wind osobowych, towarowych platform schodowych i urządzeń dźwigowych dla niepełnosprawnych Zapewniamy kompleksowy zakres usług mających na celu poprawienie dostępności pomieszczeń poprzez montaż wind oraz urządzeń dźwigowych różnego typu; oferujemy profesjonalną pomoc na etapie projektowania i doboru odpowiedniej platformy dźwigowej czy też krzeseł schodowych, zajmujemy się również pracami budowlanymi związanymi z dostosowaniem miejsc do instalacji wind zewnętrznych, dostawą oraz montażem urządzeń dźwigowych, kończąc na badaniu technicznym w obecności inspektora Urzędu Dozoru Technicznego. Pokonujemy bariery architektoniczne zarówno w budynkach użyteczności publicznej jak i w budynkach prywatnych, które potrzebują dostosowania dla osób niepełnosprawnych. Zapewniamy pełną obsługę serwisową i konserwacyjną w ramach umowy.

Specjalista ds. sprzedaży urządzeń

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

 

Opis stanowiska

  • Pozyskiwanie i obsługa klientów.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
  • Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy.
  • Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych.
  • Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
  • Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
  • Nadzór nad realizacją umów.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe związane z branżą.
  • Poza tym Pracownik musi też znać j. angielski, obsługę komputera i mieć prawo jazdy kat. B.
  • Ważną kwestią jest również wiedza z zakresu ekonomii oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży/branży.
  • Poza tym pracownik ten powinien także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, komunikatywnością, kreatywnością, samodzielnością, wysoką kulturą osobistą oraz przedsiębiorczością, a także umiejętnościami strategicznymi i być odpornym na stres.

Oferujemy

  • Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami.
  • Praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem.
  • Pracownik ten ma dość duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące.
  • Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz możliwość awansu.
  • Laptop, telefon komórkowy, szkolenia w kraju i zagranicą, samochód.

Wynagrodzenie

Od 5000 do 15000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.