Oferta przeniesiona archiwalna
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (bez sprzedaży)
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych
- Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży)
- Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania:
- Znajomość obsługi komputera
- Zaangażowanie do pracy
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- Niekaralność
- Komunikatywność
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej polskiej firmie
- Po okresie próbnym umowa o pracę
- Szkolenie przygotowujące do pracy na w/w stanowisku
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego
- Miłą atmosferę w międzypokoleniowym zespole