Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista pierwszej linii wsparcia (helpdesk)

Specjalista pierwszej linii wsparcia (helpdesk)

eobuwie.pl S.A., lubuskie / Zielona Góra, 2020-11-12

Oferta przeniesiona archiwalna

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista pierwszej linii wsparcia (helpdesk)
Miejsce pracy: Zielona Góra
Czym będziesz się zajmował?
  • wsparciem użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy,
  • obsługą i przyjmowaniem zgłoszeń poprzez system zgłoszeniowy, e-mail, telefon,
  • aktywnym kontaktem z II i III linią wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi,
  • zbieraniem informacji od użytkowników w zakresie przyjmowanych zgłoszeń,
  • tworzeniem instrukcji/materiałów/dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • dyspozycyjności (praca w trybie 3-zmianowym 24/7),
  • gotowości do nauki oraz dzielenia się wiedzą,
  • wykształcenia średniego technicznego (najlepiej informatyczne, mile widziane wykształcenie wyższe),
  • poprawnej polszczyzny w mowie i piśmie (kontakt z użytkownikami, przygotowywanie dokumentacji),
  • wysokiej kultury osobistej i pozytywnego nastawienia,
  • dobrej organizacji pracy, systematyczności, dokładności,
  • nastawienia na obsługę klienta wewnętrznego,
  • znajomości sprzętu komputerowego, peryferii, systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych,
  • umiejętności diagnozowania problemów IT,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie dokumentacji technicznej (mile widziana znajomość w stopniu komunikatywnym - kontakt z użytkownikiem).
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.