Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych
- Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) i angielskim (C1)
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie
- Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 9:00-20:00 (5 dni po 8h dziennie)
- Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Świetną atmosferę w zgranym zespole