Oferta przeniesiona archiwalna
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych (BPO), marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów Klienta, aby jak najlepiej mu pomóc;
- Pomoc techniczna związana z zaistniałymi problemami z drukarkami.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Interesujesz się branżą IT, masz dużą wiedzę na ten temat;
- Mówisz biegle po polsku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś odporna/y na stres;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Oferujemy Umowę o Pracę;
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (5 dni po 8h dziennie). Zmiany 8-16, 9-17 lub 10-18;
- Praca z biura, po okresie wdrożenia - praca hybrydowa.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.