Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista/-tka ds. obsługi klienta

Specjalista/-tka ds. obsługi klienta

WIELTON S.A., łódzkie / Widoradz Górny (pow. wieluński), 2018-02-22

Oferta przeniesiona archiwalna

Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1400 pracowników, natomiast w ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje ponad 2200 osób. Portfolio firmy to 18 rodzin produktowych, dostępnych w kilkuset konfiguracjach. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 75 000 pojazdów. Grupa Wielton posiada trzy zakłady produkcyjne: w Polsce, Francji i Niemczech, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.

Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Otwarte w 2016 roku Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w Polsce i drugą w Europie stację do całopojazdowego badania wytrzymałościowego produkowanych naczep.

 

Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista/-tka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Widoradz Górny (pow. wieluński)


Główne obowiązki:
  • bieżąca obsługa klienta
  • odpowiedzialność za wydanie zakupionego pojazdu klientowi, wraz z kompletem dokumentów
  • współpraca z Działem handlowym przy ustalaniu i koordynacji wydań pojazdów
  • prowadzenie ewidencji wydań i przyjazdów pojazdów z produkcji i pod zabudowę
  • prowadzenie korespondencji handlowej, sporządzanie raportów
  • współpraca z Działem kontroli jakości
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • dobra umiejętność obsługi pakietu Ms Office
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • umiejętność pracy pod presja czasu
  • umiejętność współpracy z klientami
  • dobra organizacja pracy, samodzielność
  • prawo jazdy kat.B
Oferujemy:
  • rozwój zawodowy, uczestnictwo w nowych projektach
  • możliwość opracowywania kreatywnych rozwiązań
  • wsparcie zespołu we wdrożeniu na nowym stanowisku
  • wsparcie w rozwoju zawodowym pracowników niepełnosprawnych
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-tka-ds-obslugi-klienta_1912669.html
Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wielton S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.